Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy informuje, że celem usprawnienia pracy urzędu możliwa jest bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie PCPR od 01 czerwca 2020 r. w godzinach od 8.00 do 12.00,
po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania z pracownikiem sekretariatu telefonicznie pod nr telefonu
71 387 05 96.
- Zespół ds. rozwiązywania problemów osób niepełnosprawnych, Zespół ds. rodzinnej pieczy zastępczej, Zespół ds. świadczeń obsługuje klientów od poniedziałku do piątku w wyżej wymienionych godzinach.
- Psycholog obsługuje klientów od poniedziałku do czwartku w wyżej wymienionych godzinach.
- Zastępca Dyrektora (interwencja kryzysowa)
Dyrektor przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę od godziny 13.00 do 16.00.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników PCPR w Trzebnicy informujemy, że w pozostałych prowadzanych przez urząd sprawach, obsługa będzie realizowana za pośrednictwem:
- adresu e-mail: pcpr@pcpr.trzebnica.pl
- telefonu: 71 387 05 96
- systemu obsługi wsparcia PFRON SOW
- platformy e – PUAP
- listownie na adres urzędu
- złożenia dokumentów skrzynce podawczej znajdującej się w budynku, w którym siedzibę ma PCPR w Trzebnicy,
Ważniejsze numery kontaktowe PCPR w Trzebnicy:
Sekretariat | 71 387 05 96 |
Zespół ds. rozwiązywania problemów osób niepełnosprawnych | 71 387 05 96, wew. 30, 32 |
Zespół ds. świadczeń | 71 387 05 96 wew. 35 |
Zespół ds. rodzinnej pieczy zastępczej | 71 387 05 96, wew. 28, 33, 35, 37 |
Psycholog | 71 387 05 96, wew. 37 |
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności | 71 387 05 96, wew. 27 |
Porady prawne dla osób będących w sytuacji kryzysowej z terenu Powiatu Trzebnickiego, będą udzielane w co drugi wtorek miesiąca,
w godzinach od 08.00 do 11.30:
- r.pr. Izabela Żmuda. tel. 696 063 927, mail: dagmara.zmuda@gmail.com
W związku z występującą pandemią koronawirusa, podczas obsługi w tutejszym Centrum stosowane są następujące zasady bezpieczeństwa:
1. Klienci oraz pracownicy PCPR zobowiązani są do noszenia maseczek lub innego zasłaniania ust i nosa.
2. Stanowisko obsługi PCPR wyposażone jest w ściankę ochronną oraz będzie regularnie dezynfekowane, co spowoduje kilkuminutowe przerwy techniczne.
3. Podczas obsługi bezpośredniej wymagane jest zachowanie bezpiecznej odległości co najmniej 1,5 m.
4. Zastrzegamy, że obsługiwani będą tylko klienci zdrowi, tj. bez wyraźnych symptomów chorobowych.
5. Przy stanowisku obsługi może przebywać tylko 1 osoba.