17 grudnia 2014

 

Trzebnica, 16 grudnia 2014 r.

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy ogłasza nabór na stanowisko

Podinspektor ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej

I. Wymagania:

  1. kandydat jest obywatelem polskim,
  2. posiada wykształcenie średnie i co najmniej czteroletni staż pracy lub wyższe i co najmniej dwuletni  staż pracy,
  3. ma pełną zdolność do czynności prawnych  oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  4. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią ,
  6. nie była karana  zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , o których mowa w art. 32 ustawy  z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności  za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005r. N14, poz.114 ze zm.).

II. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość ustaw znajomość ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, znajomość podstaw prawnych kodeksu pracy  i  ogólnych przepisów  bezpieczeństwa i higieny pracy,
  2. doświadczenie  w pracy  na podobnych  stanowiskach, 
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych oraz wykorzystania Internetu.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wydawanie decyzji administracyjnych, przygotowywanie umów i porozumień zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i ustawą o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej,
  2. Ustalanie odpłatności rodziców biologicznych dzieci znajdujących się w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i rodzinach zastępczych,
  3. Przygotowywanie decyzji w sprawie ustalania odpłatności rodziców naturalnych lub opiekunów prawnych za pobyt dziecka w placówkach opiekuńczo - wychowawczych, w przypadku gdy dysponują dochodami dziecka,
  4. Prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej rodzin zastępczych- w tym rejestr rodzin zastępczych, wykaz decyzji itp,
  5. Przygotowywanie list wypłat pomocy pieniężnej udzielanej rodzinom zastępczym oraz usamodzielniającym się wychowankom rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo wychowawczych,
  6. Przygotowywanie projektów porozumień zawieranych z gminami oraz innymi powiatami dotyczących zwrotu środków finansowych wypłacanych za pobyt dzieci w rodzinach zastępczych lub placówkach opiekuńczo - wychowawczych, 
  7. Sporządzanie not księgowych, rachunków i zestawień na podstawie zawartych porozumień,
  8. Współpraca z Koordynatorem pieczy zastępczej,
  9. Monitorowanie zmian mających wpływ na wysokość świadczeń, wydawanie zaświadczeń dot. przyznanych świadczeń,
  10. Opisywanie dokumentów dot. przyznania i wypłat świadczeń,
  11. Sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i ustawą o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej;
  12. Wprowadzanie danych do systemu POMOST.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem, wraz z uzasadnieniem,
  2. życiorys (CV)  z opisem pracy zawodowej,
  3. kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie
  4. kserokopie świadectw pracy / lub zaświadczeń potwierdzające staż pracy
  5. kserokopie innych dokumentów potwierdzających dorobek i kwalifikacje zawodowe
  6. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne  przestępstwo skarbowe,    
  8. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Dokumenty –  podanie i CV – powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych  osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r.  o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach  samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)”.

 

V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej” w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy, ul. Kościuszki10, 55-100 Trzebnica lub listem na adres podany wyżej w terminie do dnia:31 grudnia 2014 roku.

Decyduje data wpływu dokumentów  do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy. Dokumenty, które wpłyną po terminie wyżej określonym  nie będą rozpatrywane.

VI. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej PCPR w Trzebnicy pcpr.trzebnica.ploraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy.


 

                                                                                                  Trzebnica, 16 grudnia 2014 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy ogłasza nabór na stanowisko

KOORDYNATORA PIECZY ZASTĘPCZEJ

 

Wymagania:

      1. Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym za zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka.
      2. Preferowane będą osoby posiadające co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe w pomocy społecznej lub pieczy zastępczej, w tym pracy z rodziną.
      3. Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o pomocy społecznej.
      4. Prawo jazdy kategorii B.
      5. Samochód.
      6. Dyspozycyjność.

 

Praca koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wykonywana jest w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys i list motywacyjny
  2. Kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie
  3. Kopie świadectw pracy
  4. Oświadczenia kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  6. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

 

Wymagane dokumenty proszę składać na adres:

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy

ul. Kościuszki 10

55-110 Trzebnica

II piętro sekretariat

 

Zastrzega się możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Dokumenty należy składać do dnia: 31 grudnia 2014 r.

 

Powrót do listy aktualności

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kościuszki 10 55-100 Trzebnica
 
tel. 71 387-05-96 tel. 71 387-06-70
 
Kontakt SMS dla Osób Niesłyszących:
 
pcpr@pcpr.trzebnica.pl
Link do platformy epuap
homechevron-left