Trzebnica, 16 grudnia 2014 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy ogłasza nabór na stanowisko
Podinspektor ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej
I. Wymagania:
- kandydat jest obywatelem polskim,
- posiada wykształcenie średnie i co najmniej czteroletni staż pracy lub wyższe i co najmniej dwuletni staż pracy,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią ,
- nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , o których mowa w art. 32 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005r. N14, poz.114 ze zm.).
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw znajomość ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, znajomość podstaw prawnych kodeksu pracy i ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
- doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych oraz wykorzystania Internetu.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wydawanie decyzji administracyjnych, przygotowywanie umów i porozumień zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i ustawą o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej,
- Ustalanie odpłatności rodziców biologicznych dzieci znajdujących się w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i rodzinach zastępczych,
- Przygotowywanie decyzji w sprawie ustalania odpłatności rodziców naturalnych lub opiekunów prawnych za pobyt dziecka w placówkach opiekuńczo - wychowawczych, w przypadku gdy dysponują dochodami dziecka,
- Prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej rodzin zastępczych- w tym rejestr rodzin zastępczych, wykaz decyzji itp,
- Przygotowywanie list wypłat pomocy pieniężnej udzielanej rodzinom zastępczym oraz usamodzielniającym się wychowankom rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo wychowawczych,
- Przygotowywanie projektów porozumień zawieranych z gminami oraz innymi powiatami dotyczących zwrotu środków finansowych wypłacanych za pobyt dzieci w rodzinach zastępczych lub placówkach opiekuńczo - wychowawczych,
- Sporządzanie not księgowych, rachunków i zestawień na podstawie zawartych porozumień,
- Współpraca z Koordynatorem pieczy zastępczej,
- Monitorowanie zmian mających wpływ na wysokość świadczeń, wydawanie zaświadczeń dot. przyznanych świadczeń,
- Opisywanie dokumentów dot. przyznania i wypłat świadczeń,
- Sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i ustawą o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej;
- Wprowadzanie danych do systemu POMOST.
IV. Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem, wraz z uzasadnieniem,
- życiorys (CV) z opisem pracy zawodowej,
- kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie
- kserokopie świadectw pracy / lub zaświadczeń potwierdzające staż pracy
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających dorobek i kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Dokumenty – podanie i CV – powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)”.
V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej” w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy, ul. Kościuszki10, 55-100 Trzebnica lub listem na adres podany wyżej w terminie do dnia:31 grudnia 2014 roku.
Decyduje data wpływu dokumentów do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy. Dokumenty, które wpłyną po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
VI. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej PCPR w Trzebnicy pcpr.trzebnica.ploraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy.
Trzebnica, 16 grudnia 2014 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy ogłasza nabór na stanowisko
KOORDYNATORA PIECZY ZASTĘPCZEJ
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym za zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka.
- Preferowane będą osoby posiadające co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe w pomocy społecznej lub pieczy zastępczej, w tym pracy z rodziną.
- Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o pomocy społecznej.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Samochód.
- Dyspozycyjność.
Praca koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wykonywana jest w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie
- Kopie świadectw pracy
- Oświadczenia kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Wymagane dokumenty proszę składać na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy
ul. Kościuszki 10
55-110 Trzebnica
II piętro sekretariat
Zastrzega się możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Dokumenty należy składać do dnia: 31 grudnia 2014 r.