Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy
ogłasza nabór na staż
refundowany z Powiatowego Urzędu Pracy
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- biegła obsługa komputera
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej
- umiejętność komunikacji z interesantem
II Zakres czynności:
- Udział w posiedzeniach komisji Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
- Sporządzanie protokołów z posiedzeń w/w komisji.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie legitymacji dla osób niepełnosprawnych.
- Przygotowanie w/w legitymacji.
- Wykonywanie czynności wynikających z doraźnych poleceń.
IV Wymagane dokumenty
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy, ul. Kościuszki 10, pocztą do dnia 08.03.2013 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 19997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 19990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)